22/8/10

dilarang BERKARAOKE!

assalamualaikum...

1. 1st aku cam sdr da lame aku x berblogging yeh. sbb aku sgt bz. x..x. akux bz. tp aku BBS je. BUAT-BUAT SEBOK. aku kalo da balek je ke sarang aku nih.. mula la mls nak mnuleh.

2. al kisahnye ngan aku punye tajok di atas. aku pegi la bukak pose kat luar 17 ogos harituh. aku mkn RADIX chicken tuh. sodap jugak. sape kate org tempatan x leh nak buat fried chicken bagai nih..

3. ok..tutop cite ayam goreng! lpas je aku bebuka.. dah alang2 mmg x sempat nak balik kejar trawih.. aku bg la cadangan kat rakan dan sahabat. mari la kite berkaraoke.. ala.. bkn nak buat benda slh. saje nak melalak2 memandangkan presentation blambak.. release tensi kaedahnye..

4. bile sampai je depan tmpt KAROK tuh.. kiteorg tsenyum sokmo dlm gelap dlm kete tuh. dlm hati sekor2 aku rase mesti jrit YESSS kuat2. sbb ape?? sbb tmpt karok nih asal kiteorg dtg je mesti tutop..

5. sahabat ngan rakan masok dulu dlm tmpt karok tuh.. aku kan cool. so aku masok last. masa nak masok tuh aku terbaca sumthing atas kertas putih tetempek kat luar pintu.

6. " Bagi pelanggan beragama islam, anda dilarang masuk ketika berada di dalam bulan ramadhan." gini la lebih kureng ayat yg tertuleh atas kertas puteh double A tuh..

7. aku pelik la.. dlm hati kata.. patot la sunyi je tempat melalak nih.. aku tanya kat org jaga kaunter tuh.. "x leh masok ke bang?" bro tuh jawab.. "kalo jd pape t'jawab sendiri la."

8. karipap sardin jugak jwpn yg dia bg.. tp member die lg sorg cam mgalakkan kiteorg masok.. sbb die siap nak bg bilik yg ada sound BEST lg..

9. bile kami bebincang.. amek kata sepakat.. pikir baik buruk.. kiteorg kate x nak amek risiko.. mmg la nak ada rush tuh percentage x byk mana.. tp nak jd crite kot.. kalo nak kena kot?? segan eh kena cekop masa dok melalak. muka sekor2 mesti muka separa tekejot, separa menjerit tarek key tinggi. mesti mcm TAHI muka tersebut.

10. PERSOALANNYA : kalo dah org islam x leh masok bulan pose, nape yg bukak pusat karok tuh org islam?? nmpk trang beno le dieorg x gi trawih. aiii. DOUBLE STANDARD la tuh.

11. kenapa bulan pose je ada larangan gini?? bulan lain kemaen laki pompuan masok dok nyanyi bdua dlm gulap. tuh pon kalo nyanyi je.. TETTT. kiteorg gi sume sama jantina. jadi? knapa mase bln REJAB ke.. SYAABAN ke.. x de larangan n kuatkuasa yg mcm gini.

12. mmg ada baiknya org islam x leh masok bln pose. slh kami jgk. org dok tunggang tbalik semayang trawih.. amek berkat RAMADHAN.. kiteorg sebok nak mlalak2. ok. silap kami di situ. tp.. penguatkuasaan mcm nih x leh la dbuat bln posa je.. bln lain x pe ke laki pompuan bdua dlm gelap?? sama-sama lah kite renungkan..

- mencegah lebih baik dari mengubati. ada kena ngena x?? hehe. =p

RAPUAN JAM 10.38PM..

No comments:

Post a Comment